martes, 20 de marzo de 2012

Els amics

Què són els amics? Els amics són aquelles persones que es creuen a diferents etapes de la teva vida i que entren i surten quan menys t'ho esperes. Són confessionaris particulars que els expliques les coses més intimes del teu passat i a qui els hi confies gairebé tot, per no dir tot.
Però què passa quan els amics et fallen o ets tu qui falles a ells? El primer pensament que et ve al cap és perquè t'han fallat o perquè els has fallat. A vegades costa trobar la resposta a aquesta pregunta i per moltes voltes que donis, la gran majoria de vegades no en treus l'entrellat. A vegades trobes la resposta en coses tan senzilles com que han traït la teva confiança que tenies dipositada en ells i aleshores et converteixes en una mena de Sherlock Holmes, comences a investigar el perquè de la traïció, et planteges si aquell amic que era tan amic ara ho és realment i quan saps la veritat, cosa que a vegades no acabes de saber mai, és quan et preguntes, li dono una altre oportunitat o deixes que se'n vagi per sempre? Si li dones una segona oportunitat costa recuperar la confiança però amb el temps s'acaba recuperant però i si et torna a trair? Després ja no hi ha marxa enrrere, opinió personal. Però si a la primera vegada que t'ha traïcionat decideixes no donar-li la segona oportunitat perquè has averiguat la veritat, durant molt de temps sembla que et persegueixi com una mena d'esperit maligne que decideix, tot i que tu no hagis fet la traïció, a fer-te la vida difícil, a posar als amics del teu amic a la teva contra sense que ells sàpiguen la teva versió dels fets i sense donar-te l'oportunitat d'explicar el que realment va passar.
A la vida per sort he tingut bons amics que per desgràcia han marxat de la  meva vida i que m'han fet molt de mal, però per una altre banda encara tinc bons amics i amb els anys s'han afegit noves amistats les quals estic disposat a conservar amb totes les meves forces perquè encara que siguin lluny i no els pugui tenir a prop físicament, sé que hi són quan em fan falta. I una cosa que he comprovat al llarg de la meva existència vital és que si un amic et diu "ets el meu millor amic" al cap del temps l'amistat se'n va de la teva vida i els que no et diuen aquesta frase són els que realment penso jo, que són els amics de debò, els que quan et senten parlar o et veuen ja saben si estàs bé o no o que només amb una mirada mútua ja sabem que volem transmetre a l'un a l'altre.
En fi tot això és una opinió personal en què hi haurà gent que hi estarà d'acord i gent que no. El món de l'amistat és un món que vas descobrint a diari i en el que cada dia aprens coses noves.

No hay comentarios:

Publicar un comentario